خدمات تعمیر الکترواستیل مشهد

تعمیرات تخصصی

5/5

بردیران الکترونیک ارائه دهنده خدمات تعمیر یخچال الکترواستیل مشهد و بردهای الکترونیک آن می‌باشد. 

مشاوره رایگان
برای مشاوره تلفنی تماس بگیرید.

ما این‌جا هستیم تا در سریع‌ترین زمان ممکن یخچال الکترواستیل شما را تعمیر کنیم. پیشنهاد می‌کنیم برای صرفه‌جویی در وقت خود تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را (مانند هزینه، مدت زمان و عیب یخچال فریزر) دریافت کنید. در غیر این صورت تا انتهای این مطلب را بخوانید.  

مشاوره تلفنی رایگان

کارشناسان تعمیر یخچال الکترواستیل مشهد آماده پاسخ‌گویی به سوالات شما برای رفع عیب‌های قابل تعمیر بدون حضور تکنسین در منزل می‌باشند. همچنین سرویس کاران یخچال فریزر الکترواستیل برای خرابی‌هایی که نیاز به حضورشان الزامی است، در کمترین زمان ممکن (معمولا کمتر از 3 ساعت) بعد همانگی با شما آماده حضور در محل می‌باشند. صددرصد تعمیرات در محل و منزل شما انجام می‌شود و نیاز به جا‌به‌جایی و انتقال یخچال و یخچال فریزر و یا فریزر الکترواستیل شما تحت هیچ شرایطی نمی‌باشد.

نحوه‌ ثبت درخواست تعمیر

با تماس با یکی از شماره تماس‌های زیر و اعلام خرابی یخچال و یا فریزر الکترواستیل خود، در کمترین زمان ممکن تکنسین تعمیرات بابت عیب‌یابی و تعمیرات در محل شما حاظر می‌باشند.

شماره تماس
0814 809 0915

لیست هزینه و قیمت خدمات تعمیر الکترواستیل

چرا بردیران الکترونیک را برای تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد انتخاب و به آن اعتماد کنیم؟

مشاوره و عیب یابی تلفنی رایگان و آگاهی کامل از فرایند تعمیر (عیب یابی از راه دور!)

کارشناسان بردیران متخصص تعمیر یخچال الکترواستیل در مشهد آماده پاسخ گویی به صورت تلفنی و یا آنلاین برای رفع عیب یخچال شما می باشند تا در مرحله اول در صورت مشکل جزئی دستگاه اقدام به رفع عیب آن نمایید. در صورت نیاز به حضور تکنسین برای تعمیرات الکترواستیل بعد ثبت پذیرش در کمتر از یک روز متخصصین ما بعد هماهنگی با شما آماده حضور و عیب یابی در محل می باشند. با توجه به تجربه بالای پرسنل بردیران با اعلام عیب دستگاه خود می توانید به صورت کامل از جزئیات روند تعمیر یخچال از قیمت تا مدت زمان و نحوه تعمیر و سایر موارد به صورت کامل آگاه شوید.

تیمی متشکل از تکنسین های متعهد، باتجربه و کارشناسان الکترونیک (تخصص همراه با تعهد)

همواره سعی ما بر این بوده است با بهره گیری از تعمیرکاران متخصص و همچنین متعهد تجربه موفق و خوشایندی بابت تعمیرات یخچال الکترواستیل شما رقم بزنیم. تمامی سرویس کاران الکترواستیل این واحد با شرکت مستمر و منظم در کلاس های آموزشی تخصصی مجموعه بردیران آماده تعمیرات تمامی مدل های یخچال الکترواستیل در مشهد می باشند.

این برند با کسب مجوز رسمی از اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی و الکترونیک به شماره صنفی 0466861 در تمام مناطق شهر مشهد فعالیت می نماید.

پاسخ گویی شفاف و دقیق مراحل تعمیر (مشتری مداری واقعی از گفتار تا عمل!)

قطعا یکی از دغدغه مشتریان بعد خرابی یخچال الکترواستیل این می باشد که حدود هزینه و مدت زمان تعمیرات به چه صورتی می باشد؟ و یا این که یخچال ارزش تعمیرات دارد؟ بله، پاسخ دقیق تر خود را با اعلام نوع دستگاه می توانید به صورت تلفنی از کارشناسان ما دریافت کنید. اعتقاد داریم از مسلم ترین حقوق مشتری قبل سفارش تعمیرات آگاهی کامل و شفاف از قیمت و شرایط دقیق تعمیر می باشد تا در حین انجام کار در عمل انجام شده قرار نگیرند. تمامی موارد شامل قیمت، مدت زمان، نحوه تعمیرات و گارانتی خدمات انجام شده به صورت شفاف به شما اعلام شده و از ابتدا سفارش تعمیر تا پایان تعمیرات بر عهد و قول قرار و صحبت اولیه خود با شما هستیم.

تعمیرات برد به صورت مستقیم و بدون واسطه (کاهش قیمت ها، افزایش سرعت و تضمین کیفیت)

اگر برد یخچال الکترواستیل شما آسیب دیده باشد، تمامی تعمیرات آن به صورت کاملا تخصصی در واحد تعمیرات برد این مرکز به سرپرستی کارشناس الکترونیک این مجموعه انجام می پذیرد. با توجه به تجربه چندین سال و تعمیرات برد یخچال الکترواستیل سفارش مشتریان و همکاران و سایر تعمیرات منتخب الکترواستیل در سرتاسر ایران و نه تنها در مشهد و استفاده از قطعات اورجینال به شما به طور قطع و یقین تضمین می دهیم برد تعمیر شده در مجموعه بردیران به مانند بردی نو و آکبند برای شما قابل استفاده خواهد بود.

هزینه های منصفانه و مشخص

تمامی قیمت ها مشخص و مقطوع بوده و از ابتدای عیب یابی و تا انتهای تعمیرات ثابت می باشد. باور ما بر این است قبل انجام کار مشتری باید از تمام ابعاد کار به صورت کامل آگاه باشد و این آگاهی فقط با تجربه و تخصص بالای پرسنل بردیران برای مشتری قابل بیان می باشد. هزینه خدمات بعد پایان کار و رضایت کامل شما از نحوه تعمیرات دریافت خواهد شد.

تامین و تضمین اصالت قطعات مورد استفاده ، ارائه فاکتور و گارانتی کتبی خدمات

تمامی قطعات مورد استفاده در بردیران الکترونیک اصلی و فابریک شرکتی بوده و بدون هیچ قید و شرطی دارای گارانتی معتبر و کتبی می باشند. مدیریت بردیران به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان خود و قطعات مصرفی و همچنین نحوه تعمیرات برد الکترواستیل، تمامی عملیات اجرا شده به دست کادر فنی خویش را گارانتی می نماید و به شما همشهریان مشهدی این اطمینان را می‌دهد که خدمات ارائه شده از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار باشند.

امانت داری مجموعه بردیران الکترونیک

بردهای الکترونیک و سایر قطعاتی که به صورت امانت بابت تعمیر یخچال الکترواستیل شما به مجموعه آورده می شود دارای کد یکتا بوده و بدون هیچ نگرانی برای شما تضمین می کنیم در حفظ و نگه داری لوازم شما تا تعمیرات نهایی کوشا باشیم. رعایت موارد اصولی در هنگام جابه جایی و تعمیرات از اصول مهمی می باشد که در امانت داری لوازم مشتریان خود همواره نظر و تاکید داریم تا کمترین ایراد ظاهری و یا فنی برای لوازم شما ایجاد نشود.

نمایندگی یخچال الکترواستیل در مشهد

هر روز ساعت 7 الی 23 پاسخ‌گوی شما هستیم.

09158090814

جهت درخواست مشاوره و یا پشتیبانی

تماس با تعمیرات یخچال الکترواستیل در مشهد

برند الکترواستیل در ابتدا به تولیدات بسیار خوب یخچال و فریزرهای صنعتی در شهر مشهد شروع به کار کرد. سپس با اضافه شدن بخش خانگی به تولیدات این شرکت به کار خود ادامه داد.

 

مدیریت

 

خدمات پس از فروش الکترواستیل مشهد

تخصصی ترین مرکز تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل و تعمیرات بردهای الکترونیک
  • تست و عیب یابی برد الکترونیک یخچال در منزل
  • تعمیر بردهای الکترونیک با گارانتی کتبی حداقل شش ماه بدون قید و شرط
  • استفاده از قطعات اصلی، با کیفیت و تضمین خدمات
بردیران الکترونیک

شرایط استفاده از خدمات پس از فروش الکترواستیل مشهد

در صورتی که یخچال الکترواستیل شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن اعتبار داشته باشد. می توانید از مزایا و تعهداتی که تعمیرات یخچال الکترواستیل در مشهد در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید. کارشناسان فنی آموزش دیده ما در نهایت دقت و با صبر و حوصله آماده پاسخ گویی سؤالات شما در رابطه با خدمات پس از فروش الکترواستیل مشهد می باشند. تا بهترین و کوتاه ترین راه حل برای تعمیر و یا سرویس یخچال الکترواستیل خود را به دست آورید.

با بیش از ده سال ارائه تخصصی خدمات تعمیرات یخچال الکترواستیل مشهد همراه شما هستیم

در هنگام تعمیر یخچال الکترواستیل و همچنین تعمیرات برد آن با دقت و ظرافت خاصی سعی بر این داریم که کمترین تغییرات متوجه دستگاه شده و تا حد امکان دستگاه و برد را به مانند شرایط اولیه و در بهترین حالت ممکن تحویل دهیم و با اطمینان خاطر بعد از تعمیرات یخچال الکترواستیل خود از آن استفاده کرده و بی نیاز از خرید دستگاه جدید باشید.

سرویس کاران مجاز الکترواستیل مشهد آماده ارائه خدمات تعمیر یخچال و فریزر

سرویس کاران مجاز و تکنسین های بردیران  به صورت کاملا تخصصی اقدام به تعمیر یخچال فریزر شما خواهند نمود.

شماره خدمات الکترواستیل مشهد

برای اطلاع از شماره تلفن خدمات یخچال الکترواستیل در مشهد و استفاده از خدمات تعمیرات در مشهد با شماره های مندرج در سایت و یا از طریق واتساپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تعمیر یخچال الکترواستیل مشهد با بالاترین کیفیت

با توجه با کاهش کیفیت قطعات و تحریم ها در چند سال اخیر به منظور جلوگیری از هزینه های اضافی و ناخواسته با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین قطعات و همچنین تکنسین های مسلط به تعمیرات الکترواستیل به شما تضمین ارائه بهترین خدمات را داریم.

ارائه خدمات با کیفیت و با ضمانت به مشتریانمان حاصل بیش از ده سال کار و تجربه تخصصی در بالاترین سطح در ایران می باشد. تیمی جوان، متعهد، تحصیل کرده و به همراه کارشناسان تخصصی تعمیرات بردهای الکترونیک ارائه دهنده بهترین خدمات تعمیر یخچال الکترواستیل مشهد می باشند.

سؤالات متداول شما در رابطه با تعمیرات یخچال الکترواستیل در مشهد

پاسخ به این سوال ساده نیست با توجه به تنوع و ایرادات مختلفی که پیش می آید، با تماس با شماره های پشتیبانی مندرج در سایت و اعلام عیب و نوع یخچال پاسخ خود را به صورت کامل دریافت نمایید.

با تماس با شماره های مندرج در سایت و ثبت پذیرش تعمیرات و یا همچنین ارسال اطلاعات از طریق واتساپ می توانید با ما در ارتباط باشید. و درخواست تعمیر یخچال خود را ثبت کنید.

در این مرکز تمامی مدل های یخچال تمام اتوماتیک درب از جلو تعمیر می شود.

ما خیلی از برندها و بردهای الکترونیک مشتریان و همکاران رو تعمیر می کنیم، جهت مشاهده آخرین نمونه سفارشات تعمیر و آموزش های فنی متنوع از کانال تلگرام بردیران دیدن فرمایید.

بردیران الکترونیک

ایرادات متداول یخچال الکترواستیل و عیب یابی

در صورتی که دانش لازم و تجربه کافی در خصوص عیب یابی یخچال ندارید پیشنهاد می کنیم با کارشناسان ما تماس بگیرید و از کمک افراد متخصص بهره مند شوید. همچنین رعایت اصول ایمنی در هنگام تعمیر الزامی می باشد. در ادامه به بررسی ایرادات یخچال الکترواستیل و رفع عیب آن می پردازیم.

خاموش شدن نمایشگر و برد الکترونیک

ابتدا از برق پریز و دو شاخه اطمینان حاصل کنید در صورت روشن نشدن یخچال برای اطلاعات بیشتر با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

خاموش شدن نمایشگر و برد الکترونیک

ابتدا از برق پریز و دو شاخه اطمینان حاصل کنید در صورت روشن نشدن یخچال برای اطلاعات بیشتر با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

سایر خدمات تعمیر ما

پیشنهاداتی برای افزایش بازده یخچال فریزر الکترواستیل و ماندگاری مواد غذایی

  • از گذاشتن مواد غذایی داغ داخل یخچال و ساید جدا خودداری فرمایید.
  • بهترین دمای توصیه شده یخچال 3 یا 4 درجه سانتی گراد و فریزر منفی 18 درجه سانتی گراد می باشد.
  • حداقل سالی یکبار قسمت موتور یا همان کمپرسور و کندانسور یخچال سرویس شود.
  • بهتر است درب یخچال و فریزر را به مدت طولانی باز نگذارید.
  • در صورتی که با پیغام خطا بر روی نمایشگر مواجه شدید حتما با تلفن خدمات پس از فروش مندرج در سایت تماس بگیرید.

هنوز پاسخ خود را دریافت نکردید، سوالتون رو در قسمت نظرات بپرسید و جواب خود را از کارشناسان ما بگیرید.

این پست دارای 21 نظر است

  1. رضوانی- قاسم آباد

    سلام یخچال سی فوت فریز بالا فریز کار می کند ولی سرد خانه یا خود یخچال کار نمی کند علت کجاست ممنون

    1. بردیران الکترونیک

      سلام وقت بخیر.احتمال زیاد دیفراست ناقص داره و نیاز به تعمیر داره.

  2. محمد

    سلام خطای E9 نوفراست یخچال ساید الکترواستیل مربوط به چیست و چگونه رفع می گردد

  3. مریم

    سلام خسته نباشید یخچالمون نزدیکه دوساله ازکارتقریبا افتاده و کارنمیکنه مشکلشونمیدونیم و خیلی وقته خرابه اگرم درستش کرده باشیم زیاددوام نداشته الان اگه زنگ بزنم به این شماره تعمیرات فوریی که گذاشتید درست میکنند؟؟

  4. علی

    سلام و درود
    علامت فن در قسمت مانیتور دستگاه روشن شده و کمی آب زیر جامیوه ای جمع شده بود.علت رو لطفاً بگید

  5. مجتبی

    سلام وقت بخیر
    من ساید الکترواستیل دارم ولی یخ سازش کار نمیکنه و احساس میکنم سرمایش قبلی رو ندارن لطفا راهنمایی کنید

  6. غفار

    سلام عرض ادب مهندس جان نیار به یک برد دواپراتوری یخچال 26فوت کمبی جنرال استیل با پنل درب جلو به صورت کامل دارم چگونه میشه تهیه کرد ایا شما پکیج کامل رو دارید و امکان همکاری هست تشکر ممنونم

    1. Horosh

      سلام یخچال فریز دوقلو الکترواستیل دارم بدون نمایشگر و ساده کشویی است فریزرش اون سرمای سابق نداره مشکل از چی میتونه باشه گوشت رو خوب منجمد نمیکند مشکل از چیست

      1. بردیران الکترونیک

        سلام احتمال زیاد مشکل موتور و یا نشت گاز داره.

  7. سحر

    سلام
    ضمن عرض خسته نباشید
    من تنظیمات یخچال الکترو استیل مدل es20 رو از طریق دکمه روی برد ، تغییر دادم
    سوالم اینه که چجوری میتونم تنظیمات رو به پیشفرض کارخانه برگردونم
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  8. حمید محمدنیا

    سلام.یخچال فریزر دوقلوالکترو استیل دارم.مدتی است که فریزر آن خطایF1 و E5دارد.مشکل چیست؟

  9. نسرین احمدی

    سلام قسمت یخچال سرد نیست وقسمت فریزر هم طبقه آخرش یخ نمیزنه میشه بگید چه ایرادی داره

  10. سید مصطفی علینقی زاده

    سلام یخ ساز اتومات یخچال ما صدا میده
    مدل یخچال پلاتینیوم هستش
    یخساز اتومات داره.
    جدیدا صدا میده انگاه یجا گیره..یا اب میریزه و یخ میزنه که باعث گیرش میشه..

  11. زهرا حکم آبادی

    سلام. ببخشید یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل دارم کشوی فریزر ضربه خورد طلق جلوی کشو شکسته. از کجا طلقشو بخرم؟ مشهدم

  12. مژده

    سلام درجه یخچال از حالت که تنظیم شد بهم خورد و همش درحال لود شدن و یه روز گذشته و هنوز تنظیم نشده و یخچال خنک نمیشه مشکلش چیه؟؟ کمکککک

    1. حسین

      سلام روز بخیر یخچال فریزر الکترو استیل مدل ES27هست
      همه چیش عالیه فقط چند وقتی هست کشوی پایینی فریزر به میزنم کف فریزر یخ میزنه چیکارباید انجام بدم

      1. بردیران الکترونیک

        سلام.مسیر ناودان و خروجی آب یخ زده و آب وارد فریزر می شود و نیاز به تعمیرات دارد.

  13. مهدی

    سلام
    یخچال فریز دارم که قسمت فریز سرد میکنه ولی یخ نمیزنه علت چی هست

  14. شکوری

    سلام
    با شماره 3132 تماس گرفتم، میگه در شبکه موجود نیست؟
    چطور میتونم ارتباط بگیرم؟

  15. مظهری

    سلام یخچال فریزر ما صدای هشداری داره مثل موقعی که در یخچال برای مدتی بازه.وقتی هشدار میده نمایشگر میگه ارور سیستمی موتور اورهد اشکال از چیست

  16. مجید

    سلام خسته نباشید یخچال ما الکترو استیل و فن یخچال زمانیکه در یخچال بسته اس صدا میده مشکل از کجاست؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

برای مشاوره تلفنی تماس بگیرید.
مشاوره رایگان

منتظر نمانید! تماس بگیرید و راه حل فوری و ایراد دستگاه خود رو بپرسید.

تلفن تماس: 0814 809 0915