نمایندگی تلویزیون سامسونگ در نیشابور | خدمات مرکزی

5/5

بردیران الکترونیک مرکز خدمات سرویس و تعمیر نمایندگی تلویزیون سامسونگ در نیشابور می باشد. با تماس با شماره های زیر و اعلام خرابی تلویزیون تا پایان تعمیرات آن همراه شما هستیم.

با استفاده از واتساپ در هر ساعت از شبانه روز می توانید عیب و ایراد تلویزیون سامسونگ خود را ارسال نمایید؛ و از خدمات مشاوره رایگان گروه پشتیبانی تعمیر تلویزیون سامسونگ بردیران در نیشابور، بهره مند شوید. جهت دریافت خدمات حضوری در کمترین زمان ممکن تماس بگیرید. این مرکز دارای واحد تخصصی تعمیرات برد الکترونیک تلویزیون سامسونگ با ضمانت کتبی حداقل 180 روزه می باشد.

درباره ما (بردیران الکترونیک)

به دنبال خلق بهترین تجربه مشتری مداری در زمینه تعمیرات لوازم خانگی شما هستیم.

بردیران الکترونیک با کسب مجوز رسمی از اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی و الکترونیک به شماره صنفی 0466861 در تمام مناطق مشهد ارائه دهنده خدمات تعمیر می باشد. آدرس شرکت سیدرضی 28 پلاک 10. تمامی خدمات و قطعات این مجموعه دارای ضمانت نامه کتبی و رسمی حداقل 6 ماه با مهر شرکت می باشد.

نمایندگی تلویزیون سامسونگ در نیشابور ارائه دهنده بهترین خدمات (حرفه‏ ای، منصفانه، صادقانه)

بردیران ارائه دهنده تمامی خدمات پس از فروش و سرویس تلویزیون اسنوا در نیشابور می باشد. این خدمات را در ایران با نام نمایندگی تلویزیون اسنوا می شناسیم. تعمیرات تمامی تلویزیون های اسنوا در نیشابور را از ما بخواهید. در هر منطقه از شهر نیشابور تکنسین های بردیران همراه و در کنار شما بابت تعمیر تلویزیون سامسونگ در محل می باشند.

نمایندگی ساید بای ساید لباسشویی یخچال فریزر ظرفشویی سامسونگ در مشهد

عیب یابی و تعمیرات تلویزیون سامسونگ خود در شهر نیشابور را با خیال راحت به ما بسپارید.

شماره های تماس
همراه
1925 136 0936
ثابت
1639 4224 051

چرا بردیران الکترونیک را برای خدمات نمایندگی تلویزیون سامسونگ نیشابور انتخاب کنیم؟

مشاوره و عیب یابی تلفنی رایگان و آگاهی کامل از فرایند تعمیر (عیب یابی از راه دور!)

کارشناسان بردیران متخصص نمایندگی تلویزیون سامسونگ در نیشابور آماده پاسخ گویی به صورت تلفنی و یا آنلاین برای رفع عیب تلویزیون شما می باشند تا در مرحله اول در صورت مشکل جزئی دستگاه اقدام به رفع عیب آن نمایید. در صورت نیاز به حضور تکنسین برای تعمیرات سامسونگ بعد ثبت پذیرش در کمتر از یک روز متخصصین ما بعد هماهنگی با شما آماده حضور و عیب یابی در محل می باشند. با توجه به تجربه بالای پرسنل بردیران با اعلام عیب دستگاه خود می توانید به صورت کامل از جزئیات روند تعمیر تلویزیون از قیمت تا مدت زمان و نحوه تعمیر و سایر موارد به صورت کامل آگاه شوید.

تیمی متشکل از تکنسین های متعهد، باتجربه و کارشناسان الکترونیک (تخصص همراه با تعهد)

همواره سعی ما بر این بوده است با بهره گیری از تعمیرکاران متخصص و همچنین متعهد تجربه موفق و خوشایندی بابت تعمیرات تلویزیون سامسونگ شما رقم بزنیم. تمامی سرویس کاران سامسونگ این واحد با شرکت مستمر و منظم در کلاس های آموزشی تخصصی مجموعه بردیران آماده تعمیرات تمامی مدل های تلویزیون سامسونگ در نیشابور می باشند.

این برند با کسب مجوز رسمی از اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی و الکترونیک به شماره صنفی 0466861 در تمام مناطق شهر نیشابور فعالیت می نماید.

پاسخ گویی شفاف و دقیق مراحل تعمیر (مشتری مداری واقعی از گفتار تا عمل!)

قطعا یکی از دغدغه مشتریان بعد خرابی تلویزیون سامسونگ این می باشد که حدود هزینه و مدت زمان تعمیرات به چه صورتی می باشد؟ و یا این که تلویزیون ارزش تعمیرات دارد؟ بله، پاسخ دقیق تر خود را با اعلام نوع دستگاه می توانید به صورت تلفنی از کارشناسان ما دریافت کنید. اعتقاد داریم از مسلم ترین حقوق مشتری قبل سفارش تعمیرات آگاهی کامل و شفاف از قیمت و شرایط دقیق تعمیر می باشد تا در حین انجام کار در عمل انجام شده قرار نگیرند. تمامی موارد شامل قیمت، مدت زمان، نحوه تعمیرات و گارانتی خدمات انجام شده به صورت شفاف به شما اعلام شده و از ابتدا سفارش تعمیر تا پایان تعمیرات بر عهد و قول قرار و صحبت اولیه خود با شما هستیم.

تعمیرات برد به صورت مستقیم و بدون واسطه (کاهش قیمت ها، افزایش سرعت و تضمین کیفیت)

اگر برد تلویزیون سامسونگ شما آسیب دیده باشد تمامی تعمیرات آن به صورت کاملا تخصصی در واحد تعمیرات برد این مرکز به سرپرستی کارشناس الکترونیک حسینی انجام می پذیرد. با توجه به تجربه چندین سال و تعمیرات برد تلویزیون سامسونگ سفارش مشتریان و همکاران و سایر نمایندگی های منتخب سامسونگ در سرتاسر ایران و نه تنها در نیشابور. و استفاده از قطعات اورجینال به شما به طور قطع و یقین تضمین می دهیم برد تعمیر شده در مجموعه بردیران به مانند بردی نو و آکبند برای شما قابل استفاده خواهد بود.

هزینه های منصفانه و مشخص

تمامی قیمت ها مشخص و مقطوع بوده و از ابتدای عیب یابی و تا انتهای تعمیرات ثابت می باشد. باور ما بر این است قبل انجام کار مشتری باید از تمام ابعاد کار به صورت کامل آگاه باشد و این آگاهی فقط با تجربه و تخصص بالای پرسنل بردیران برای مشتری قابل بیان می باشد. هزینه خدمات بعد پایان کار و رضایت کامل شما از نحوه تعمیرات دریافت خواهد شد.

تامین و تضمین اصالت قطعات مورد استفاده ، ارائه فاکتور و گارانتی کتبی خدمات

تمامی قطعات مورد استفاده در بردیران الکترونیک اصلی و فابریک شرکتی بوده و بدون هیچ قید و شرطی دارای گارانتی معتبر و کتبی می باشند. مدیریت بردیران به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان خود و قطعات مصرفی و همچنین نحوه تعمیرات برد سامسونگ، تمامی عملیات اجرا شده به دست کادر فنی خویش را گارانتی می نماید. و به شما همشهریان نیشابوری این اطمینان را می‌دهد که خدمات ارائه شده از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار باشند.

امانت داری مجموعه بردیران الکترونیک

بردهای الکترونیک و سایر قطعاتی که به صورت امانت بابت تعمیر تلویزیون سامسونگ شما به مجموعه آورده می شود دارای کد یکتا بوده و بدون هیچ نگرانی برای شما تضمین می کنیم در حفظ و نگه داری لوازم شما تا تعمیرات نهایی کوشا باشیم. رعایت موارد اصولی در هنگام جابه جایی و تعمیرات از اصول مهمی می باشد که در امانت داری لوازم مشتریان خود همواره نظر و تاکید داریم تا کمترین ایراد ظاهری و یا فنی برای لوازم شما ایجاد نشود.

نمایندگی ساید بای ساید لباسشویی یخچال فریزر ظرفشویی سامسونگ در مشهد

هفت روز هفته از ساعت 7 تا 23 پاسخگوی شما هستیم.

09361361925

تماس با نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در نیشابور

سامسونگ و ال جی، آبی و قرمز دو اسم نام آشنای کره ای با کیفیت قابل قبول که همواره در کنار هم نام شان را شنیده ایم، برند سامسونگ با ضمانت سام سرویس یا همان نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی یکی از برندهای با کیفیت در بازار ایران می باشد که البته مدل های وارداتی و بانه ای و… هم از کیفیت بالایی برخوردار می باشند.

 

 

 

 

حسینی
مدیریت

 

 

تعمیر تلویزیون سامسونگ در نیشابور

تخصصی ترین مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ و تعمیرات بردهای الکترونیک
  • تست و عیب یابی برد الکترونیک تلویزیون در منزل
  • تعمیر بردهای الکترونیک با گارانتی کتبی حداقل شش ماه بدون قید و شرط
  • استفاده از قطعات اصلی، با کیفیت و تضمین خدمات
بردیران الکترونیک

با بیش از ده سال ارائه تخصصی تعمیر تلویزیون سامسونگ نیشابور همراه شما هستیم

در هنگام تعمیر تلویزیون سامسونگ و همچنین تعمیرات برد آن با دقت و ظرافت خاصی سعی بر این داریم که کمترین تغییرات متوجه دستگاه شده و تا حد امکان دستگاه و برد را به مانند شرایط اولیه و در بهترین حالت ممکن تحویل دهیم. و با اطمینان خاطر بعد از تعمیرات تلویزیون سامسونگ خود از آن استفاده کرده و بی نیاز از خرید دستگاه جدید باشید.

شرایط استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ نیشابور

در صورتی که تلویزیون سامسونگ شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن اعتبار داشته باشد. می توانید از مزایا و تعهداتی که سام سرویس نمایندگی تلویزیون سامسونگ در نیشابور در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید. کارشناسان فنی آموزش دیده ما در نهایت دقت و با صبر و حوصله آماده پاسخ گویی سؤالات شما در رابطه با خدمات نمایندگی تلویزیون سامسونگ نیشابور می باشند. تا بهترین و کوتاه ترین راه حل برای تعمیر و یا سرویس تلویزیون سامسونگ خود را به دست آورید.

ارائه خدمات با کیفیت و با ضمانت به مشتریانمان حاصل بیش از ده سال کار و تجربه تخصصی در بالاترین سطح در ایران می باشد. تیمی جوان، متعهد، تحصیل کرده و به همراه کارشناسان تخصصی تعمیرات بردهای الکترونیک ارائه دهنده بهترین خدمات نمایندگی تلویزیون سامسونگ نیشابور می باشند.

سؤالات متداول شما در رابطه با تعمیر تلویزیون در نیشابور

پاسخ به این سوال ساده نیست با توجه به تنوع و ایرادات مختلفی که پیش می آید، با تماس با شماره های پشتیبانی مندرج در سایت و اعلام عیب و نوع تلویزیون پاسخ خود را به صورت کامل دریافت نمایید.

با تماس با شماره های مندرج در سایت و ثبت پذیرش تعمیرات و یا همچنین ارسال اطلاعات از طریق واتساپ می توانید با ما در ارتباط باشید و درخواست تعمیر تلویزیون خود را ثبت کنید.

در این مرکز تمامی مدل های تلویزیون تعمیر می شود.

ما خیلی از برندها و بردهای الکترونیک مشتریان و همکاران رو تعمیر می کنیم، جهت مشاهده آخرین نمونه سفارشات تعمیر و آموزش های فنی متنوع از کانال تلگرام بردیران دیدن فرمایید.

بردیران الکترونیک

ایرادات متداول تلویزیون سامسونگ و عیب یابی

در صورتی که دانش لازم و تجربه ی کافی در خصوص عیب یابی تلویزیون ندارید پیشنهاد می کنیم با کارشناسان ما تماس بگیرید و از کمک افراد متخصص بهره مند شوید. همچنین رعایت اصول ایمنی در هنگام تعمیر الزامی می باشد. در ادامه به بررسی ایرادات تلویزیون سامسونگ و رفع عیب آن می پردازیم.

خاموش شدن تلویزیون

از پریز و سیم برق ورودی دستگاه اطمینان حاصل کنید. در صورت عدم رفع مشکل برای اطلاعات بیشتر با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

پیشنهاداتی برای افزایش بازده تلویزیون سامسونگ

  • از نصب تلویزیون در مجاورت شوفاژ و یا بخاری خودداری نمایید.
  • بعد از چندین ساعت استفاده مداوم از تلویزیون بهتر است مدت زمانی حتی در حد چند دقیقه تلویزیون را خاموش کرده و مجدد روشن کنید.
  • به هیچ عنوان از شیشه شو برای تمیزی صفحه استفاده نکنید و از مواد پاک کننده به صورت مستقیم بر روی صفحه استفاه ننمایید بلکه با دستمال مرطوب و یا آغشته به مواد پاک کننده به آرامی صفحه را تمیز نمایید.

هنوز پاسخ خود را دریافت نکردید، سؤالتون رو در قسمت نظرات بپرسید و جواب خود را از کارشناسان ما بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید