تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد | خدمات مرکزی

5/5

بردیران الکترونیک تخصصی‌ترین مرکز خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد و تعمیرات برد الکترونیک آن می‌باشد.

ما این‌جا هستیم تا در سریع‌ترین زمان ممکن لباسشویی پاکشوما شما را تعمیر کنیم. پیشنهاد می‌کنیم برای صرفه‌جویی در وقت خود تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را (مانند هزینه، مدت زمان و عیب ماشین لباسشویی) دریافت کنید. در غیر این صورت تا انتهای این مطلب را بخوانید.  

نمایندگی پاکشوما در مشهد

مشاوره تلفنی نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد

کارشناسان تعمیر لباسشویی پاکشوما مشهد آماده پاسخ‌گویی به سوالات شما برای رفع عیب‌های قابل تعمیر بدون حضور تکنسین در منزل می‌باشند. همچنین سرویس کاران لباسشویی پاکشوما بردیران برای خرابی‌هایی که نیاز به حضورشان الزامی است، در کمترین زمان ممکن (معمولا کمتر از 3 ساعت) بعد همانگی با شما آماده حضور در محل می‌باشند. صددرصد تعمیرات در محل و منزل شما انجام می‌شود و نیاز به جا‌به‌جایی و انتقال لباسشویی تحت هیچ شرایطی نمی‌باشد.

نحوه‌ی ثبت درخواست تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد

با تماس با یکی از شماره تماس‌های زیر و اعلام خرابی لباسشویی پاکشوما خود، در کمترین زمان ممکن تکنسین تعمیرات بابت عیب‌یابی و تعمیرات در محل شما حاظر می‌باشند.

شماره های تماس
همراه
9584 200 0915
ثابت
8017 3661 051

چرا بردیران الکترونیک را برای تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد انتخاب و به آن اعتماد کنیم؟

تیمی از تکنسین‌های با تجربه، مهارت و دانش به روز

مهم‌ترین مرحله در تعمیرات لباسشویی پاکشوما تشخیص درست عیب لباسشویی می‌باشد. که این کار مستلزم عیب‌یابی تخصصی توسط کارشناسان ماهر می‌باشد. تمامی تکنسین‌های تعمیرات بردیران با تجربه‌ی بیش از صدها تعمیر لباسشویی و دسترسی به کلاس‌ها و مطالب فنی شرکت پاکشوما به صورت علمی و تجربی به تمامی ایرادات لباسشویی شما کاملا آگاه می‌باشند.

تأمین و تضمین اصالت قطعات مورد استفاده، ارائه فاکتور و گارانتی کتبی خدمات

قطعات مورد استفاده اصلی و اورجینال بوده و دارای گارانتی معتبر و کتبی می باشند. مدیریت بردیران به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان خود و قطعات مصرفی، تمامی عملیات اجرا شده به دست کادر فنی خویش را گارانتی نموده و به شما همشهریان مشهدی این اطمینان را می‌دهد که خدمات ارائه شده از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار باشند.

عدم دریافت هیچ هزینه‌ای در صورت عدم تعمیرات

چنان‌چه بنا به هر دلیلی تکنسین‌های این مرکز موفق به تعمیر لباسشویی شما نشوند و یا حتی لباسشویی شما غیرقابل تعمیر باشد. هیچ هزینه‌ای حتی ایاب و ذهاب از شما دریافت نخواهد شد. هزینه خدمات بعد تعمیر لباسشویی و رضایت کامل شما از خدمات دریافت خواهد شد.

سرعت عمل در تعمیرات

بعد از تماس با مرکز خدمات تعمیر لباسشویی پاکشوما و کارشناسان بردیران، در کمتر از 3 ساعت تکنسین تعمیرات با شما هماهنگی‌های لازم را انجام خواهند داد.

شفافیت کامل در ارائه خدمات

شما حق دارید هم قبل سفارش تعمیرات و هم در حین اجرای روند تعمیرات به طور کامل و شفاف از روند تعمیرات لباسشویی خود آگاه باشید. تمامی مراحل تعمیرات شامل قیمت، مدت زمان، نحوه تعمیرات و گارانتی خدمات انجام شده بعد بازدید تکنسین و یا به صورت تلفنی توسط کارشناس شرکت به شما اعلام می‌شود. با تجربه و تخصص بالای پرسنل بردیران این امکان را فراهم کرده‎‌ایم. 

دارا بودن واحد تعمیرات برد تخصصی مستقل

نمایندگی لباسشویی پاکشوما در مشهد

بر خلاف سایر مراکز خدماتی، در این مجموعه تمامی خدمات تعمیر برد لباسشویی پاکشوما به صورت تخصصی در واحد تعمیرات برد شرکت، انجام می پذیرد. افتخار داریم به بیش از یک دهه تجربه تخصصی در حوزه تعمیرات برد لباسشویی پاکشوما و ارائه خدمات به مشتریان، همکاران و سایر نمایندگی های منتخب پاکشوما در سرتاسر ایران و مشهد. تضمین می کنیم برد تعمیر شده در مجموعه بردیران به مانند بردی نو و آکبند برای شما قابل استفاده خواهد بود.

عضو مجاز اتحادیه و اتاق اصناف

همواره سعی ما بر این بوده است با قانون‌مداری بهره گیری از تعمیرکاران متخصص و همچنین متعهد تجربه موفق و خوشایندی بابت تعمیرات لباسشویی پاکشوما شما رقم بزنیم. 

بردیران الکترونیک با کسب مجوز رسمی از اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی و الکترونیک به شماره صنفی 0466861 در تمام مناطق شهر مشهد فعالیت می نماید.

امانت داری مجموعه بردیران الکترونیک

در صورتی که نیاز به تعمیر برد لباسشویی پاکشوما شما و یا تعویض بلبرینگ‌های لباسشویی باشد این دوقطعه (دیگ لباسشویی و یا برد) نیاز است به محل شرکت آورده شود. تضمین می‌کنیم با رعایت موارد اصولی در هنگام جابه جایی و تعمیرات در امانت داری لوازم امانی شما بالاترین مسئولیت‌پذیری ممکن را داشته باشیم.

عیب یابی و تعمیرات لباسشویی پاکشوما خود در شهر مشهد را با خیال راحت به ما بسپارید.

مجموعه بردیران الکترونیک را بیشتر بشناسید

به دنبال خلق بهترین تجربه مشتری مداری در زمینه تعمیرات لوازم خانگی شما هستیم.

بردیران الکترونیک با کسب مجوز رسمی از اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی و الکترونیک مشهد به شماره صنفی 0466861 می‌باشد. آدرس شرکت واقع در سیدرضی 28 پلاک 10 . تمامی خدمات تعمیرات این مرکز با ضمانت کتبی و رسمی حدقل 6 ماه می‌باشد

هر روز ساعت 7 الی 23 پاسخ‌گوی شما هستیم.

09152009584

جهت درخواست مشاوره و یا پشتیبانی

تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما بدون گارانتی در مشهد

لوازم خانگی برند پاکشوما محصولاتی از برندهای کره ای و چینی و ایرانی بوده که بعد از ورود به کشور ایران تحت برند پاکشوما با خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر (پاک سرویس) روانه بازار می شود.

مدیریت بردیران الکترونیک

بردیران ارائه دهنده تمامی خدمات سرویس لباسشویی پاکشوما که در زیر لیست شده در شهر مشهد می‌باشد.

لیست زیر ایرادات رایج لباسشویی پاکشوما حاصل از تجربه تعمیر بیش از 13/000 لباسشویی در این مرکز می‌باشد.

تعمیر قفل درب لباسشویی پاکشوما

گاهی در پایان برنامه درب لباسشویی پاکشوما باز نمی‌شود و علامت قفل لباسشویی برر روی نمایشگر ثابت می‌ماند. یا ممکن است در شروع کار و بعد فشردن دکمه استارت درب ماشین لباسشویی قفل نشود و لباسشویی شروع به کار نکند. معمولا این خرابی مربوط به قفل درب -میکروسوئیچ درب- و یا برد الکترونیک آن می‌باشد. و نیاز به حضور تکنسین و تعویض قفل درب و یا تعمیر برد می‌باشد. البته در موارد بسیار نادری مشکل می‌تواند از زبانه یا ضامن و دستگیره لباسشویی باشد. برای باز شدن قفل ماشین لباسشویی پاکشوما، دستگاه را 5 دقیقه خاموش کنید. اگر درب باز نشد لباسشویی پاکشوما ضامن باز  شدن درب ندارد.

ارائه خدمات با کیفیت و با ضمانت به مشتریانمان حاصل بیش از ده سال کار و تجربه تخصصی در بالاترین سطح در ایران می باشد.

تعویض بلبرینگ و رفع صدای ناهنجار و تق تق لباسشویی پاکشوما

از نشانه‌های خرابی بلبرینگ لباسشویی پاکشوما صدای ناهنجار در هنگام خشک کن می‌باشد. اگر این شرایط ادامه پیدا کند صدا و لرزش زیاد در هنگام حتی شستشو به گوش می‌رسد. توصیه جدی داریم در مراحل اولیه شنیدن صداهای غیرعادی شبیه تق و توق (یا صدای خر خر) حتما لباسشویی توسط تکنسین بازدید شود تا از صدمات بیشتر و گاها غیرقابل جبران پیش‌گیری شود.

لرزش زیاد ماشین لباسشویی پاکشوما

برای تشخیص علت تکان خوردن ماشین لباسشویی پاکشوما در صورتی که بلبرینگ‌های دستگاه مشکل نداشته باشد. ابتدا باید پایه‌های لباسشویی بررسی و در صورت نیاز تنظیم شوند. اگر از تنظیم و تراز بودن پایه‌ها مطمئن هستید احتمال خرابی کمک و فنرها و همچنین پایه‌ها می‌باشد که برای تشخیص نهایی نیاز به حضور تکنسین در منزل می‌باشد.

عدم تخلیه آب و آبکشی نکردن لباس‌ها

اگر پمپ تخلیه لباسشویی پاکشوما شما بعد گذشت معمولا حداقل 5 سال فرسوده شود یا قبل این زمان اشیایی مانند سکه، سنجاق و سایر لوازم ریز به درون آن راه پیدا کند تخلیه و خروج آب لباسشویی با مشکل مواجه شده و در حین شستشو برنامه متوقف می‌شود. گاهی ارور OE نیز در نمایشگر ظاهر می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم دریچه فیلتر تخلیه آب لباسشویی رو باز کنید و اگر شی و جرم خاصی رو مشاهده نکردید به احتمال زیاد مشکل حل نمی‌شود و نیاز به حضور تکنسین می‌باشد.

جمع شدن آب درون لباسشویی در حالت خاموش

گاهی متوجه می‌شوید درون ماشین لباسشویی بدون انتخاب هیچ برنامه‌ای در حالت خاموش خود به خود پر از آب شده است. در واقع به علت خرابی شیربرقی آب به صورت قطره قطره به درون دیگ لباسشویی وارد می‌شود و کمتر از نصف روز نهایت دو الی سه روز لباسشویی پر از آب می‌شود. با تعویض شیربرقی لباسشویی این مشکل حل خواهد شد.

رفع مشکل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی پاکشوما

در حالت خاموش دیگ و سبدآبکش لباسشویی پاکشوما را با دست بچرخانید و در صورت چرخش طبیعی مشکل نچرخیدن دیگ در حالت انتخاب برنامه مربوط به سنسور حرکت موتور تاکو یا همان تاخو می‌باشد. در مواردی این مشکل می‌تواند از برد یا سیم‌کشی لباسشویی باشد. برای تعویض و تعمیر سنسور تاکو تماس بگیرید.

روشن نشدن ماشین لباسشویی پاکشوما و خاموشی

اگر از برق‌دار بودن پریز لباسشویی مطمئن هستید ایراد خاموشی ماشین لباسشویی به دلیل معیوب شدن برد الکترونیک آن می‌باشد. گاه دلیل خاموشی لباسشویی پاکشوما نوسانات برق شهر و گاهی به دلیل اتصالی در یکی از قطعات ماشین لباسشویی می‌باشد.

آبریزی و نشتی آب از زیر لباسشویی

گاهی به دلیل نشتی از قسمت جاپودری لباسشویی و محفظه آن آبریزی از زیر لباسشویی ایجاد می‌شود. و برای تعمیر نیاز به حضور تکنسین و چسب‌کاری و آب بندی قاب و محفظه جاپودری می‌باشد. البته به دلیل نشتی در اتصالات مربوط به ورود و خروج آب، نشت آب از لباسشویی پاکشوما می‌تواند ایجاد شود.

آبریزی از لاستیک دور درب لباسشویی

معمولا با جدا شدن قسمتی در حد یک بند انشگت از پایین لاستیک لباسشویی، نشتی آب از زیر لاستیک یا واشر دور درب لباسشویی ایجاد می‌شود. با تعویض لاستیک درب و یا چرخش آن توسط تکنسین تعمیرات لباسشویی پاکشوما رفع نشتی آب انجام می‌شود.

تعمیر برد ماشین لباسشویی پاکشوما در مشهد

خرابی‌های مربوط به برد الکترونیک لباسشویی که بعضی افراد به آن کامپیوتر نیز می‌گویند، می‌تواند به شکل‌های مختلفی ظاهر شود. در ساده‌ترین حالت از کار نکردن دکمه‌های ماشین لباسشویی تا خاموشی کامل برد. دلایل خرابی برد گاهی به دلیل نوسانات برق و بیشتر مواقع به دلیل خرابی یکی از قطعات آن مانند قفل درب یا پمپ تخلیه و موتور می‌باشد. تست و عیب‌یابی برد دستگاه از تخصصی‌ترین موارد تعمیر لباسشویی پاکشوما می‌باشد که در بالاترین سطح کیفیت در بردیران الکترونیک انجام می‌پذیرد.

خدمات انحصاری تعمیر برد

بردیران الکترونیک
  • تشخیص عیب تضمینی در محل
  • دارای گارانتی کتبی حداقل شش ماه
  • استفاده از قطعات الکترونیک اصلی

لیست هزینه و قیمت خدمات تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد

نوع خدمات تعمیر لباسشویی پاکشوما هزینه تعمیرات لباسشویی پاکشوما
تعویض پمپ تخلیه لباسشویی پاکشوما از 650 تا 950 هزار تومان
سرویس پمپ تخلیه لباسشویی پاکشوما از 350 تا 450 هزار تومان
چرخش لاستیک یا واشر دور درب لباسشویی پاکشوما از 350 تا 450 هزار تومان
تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی پاکشوما از 1 ملیون تا 3 ملیون تومان
تعویض قفل درب لباسشویی پاکشوما از 450 تا 800 هزار تومان
تعویض لاستیک درب لباسشویی پاکشوما از 800 تا 1600 هزار تومان
تعویض کمک لباسشویی پاکشوما از 550 تا 1400 هزار تومان
تعویض بلبرینگ لباسشویی پاکشوما از 2500 تا 3500 هزار تومان
سرویس کامل لباسشویی پاکشوما از 300 تا 600 هزار تومان
تعویض تاکو یا تاخو لباسشویی پاکشوما از 550 تا 900 هزار تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی عیب در محل از 150 تا 200 هزار تومان

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی پاکشوما در مشهد توسط مجموعه بردیران الکترونیک:

تمامی خدمات و سرویس‌های دوره‌ای تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد و نمایندگی پاکشوما مشهد را برای شما فراهم کرده‌ایم.

نمایندگی ماشین لباسشویی پاکشوما در مشهد

متاسفانه در حال حاظر فروش لباسشویی پاکشوما با محدودیت ورود به کشور مواجه می‌باشد. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید. ولی با تامین قطعات ارائه دهنده تمامی خدمات نمایندگی لباسشویی پاکشوما در مشهد می‌باشیم.

نمایندگی لباسشویی پاکشوما در مشهد

تمامی خدمات نمایندگی لباسشویی پاکشوما مشهد شامل تعویض قفل درب، تعویض تاکو، فروش قطعات، تعمیرات برد لباسشویی پاکشوما در این مرکز انجام می‌شود.

تعمیر تمامی مدل‌های لباسشویی پاکشوما

برای ما فرقی نمی‌کند دارای چه مدل از لباسشویی پاکشوما مثلا صفحه لمسی یا دکمه‌ای می‌باشید چرا که تمامی مدل‌های قدیمی و جدید را تعمیر می‌کنیم. حتی مهم نیست لباسشویی پاکشوما 5 کیلویی یا 6 کیلویی یا 7 کیلویی و یا 8 کیلویی و 9 کیلویی دارید. با تامین قطعات و تجربه و مهارت تمام همه مدل‌ لباسشویی پاکشوما در مشهد را تعمیر می‌کنیم.

آدرس، تلفن‌های تماس و مناطق تحت پوشش خدمات سرویس لباسشویی پاکشوما در مشهد

شماره تلفن تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در مشهد

برای درخواست خدمات تعمیر ویا مشاوره با شماره 09152009584 تماس بگیرید.

نمایندگی لباسشویی پاکشوما معلم و نمایندگی ماشین لباسشویی پاکشوما قاسم آباد و تمام مناطق مشهد

با تقسیم‌بندی مناطق مشهد و حضور تکنسین‌های بردیران در تمام نواحی استان خراسان رضوی امکان خدمت‌رسانی و تعمیرات در محل را برای شما فراهم کرده‌ایم. در ادامه به تفکیک منطقه، مناطق تحت پوشش شرکت را می‌توانید ببنید.

مناطق و محلاتی از مشهد که ارائه دهنده خدمات تعمیر لباسشویی پاکشوما در مشهد هستیم:

منطقه 1

در تمامی محلات مشهد از جمله آبکوه. آزادشهر. آیت الله خامنه‌ای. آزادشهر. آیت الله عبادی. ابوذر احمدآباد. ابوذر طلاب. ارشاد. اروند. اقبال. الهیه. امام خمینی. امام رضا. امیرآباد. امیریه. ایثارگران. باغ ملک آباد. باهنر. بلال. بلوار توس. بلوار سجاد. بزرگراه آزادی. بزرگراه پیامبر اعظم. بهاران. بهارستان. بهشتی. بهمن. پروین اعتصامی. پنج تن آل عبا. تلگرد. ثامن. جانباز. چهنو. حرم مطهر. خواجه‌ربیع. دانش. دانشجو. دانشگاه فردوسی مشهد. راه‌آهن. راهنمایی. رسالت. رضاشهر. سپاد. ستاری. سجادیه. سعدی. سمرقند. سناباد. سیدرضی. سیس‌آباد. شفا. شهرآرا. شهرک ابوذر. شهرک شیرین. شهرک طالقانی. شهید آوینی. شهیدقربانی.

منطقه 2

شهید مطهری شمالی. شهید هنرور. شیرودی. صدف. صیاد شیرازی. طبرسی. طبرسی شمالی. طرق. عامل. عبدالمطلب. فارغ التحصیلان. فاطمیه. فرامرز عباسی. فرودگاه. فرهنگ. فلکه برق یا میدان بسیج. فلکه ضد یا 15 خرداد. قاسم‌آباد یا شهرک غرب. پورسینا. کلاهدوز. فلسطین. کوشش. کوه سنگی. کوی مهدی. کوی پلیس. گاز. کوی امیر. جاهدشهر. چهارچشمه. سرافرازان. طلاب. وحید. هنرستان. مصطفی خمینی. مطهری جنوبی و شمالی. مقدم. موسوی قوچانی. مهرآباد. نوفل لوشاتو. وکیل آباد. اقبال. دادگر. ستاری. صدف. سروش. ولیعصر. هاشمیه. پیروزی. هفت تیر. سامانیه. معلم. قرنی. صارمی. خیام. جاده سیمان. امامت. گلشهر. رسالت. و تمام مناطق مشهد. طرقبه. شاندیز. و حومه ارائه دهنده خدمات تعمیر لباسشویی PAKSHOOMA در مشهد هستیم.

ما خیلی از برندها و بردهای الکترونیک مشتریان و همکاران رو تعمیر می کنیم، جهت مشاهده آخرین نمونه سفارشات تعمیر و آموزش های فنی متنوع از کانال تلگرام بردیران دیدن فرمایید.

بردیران الکترونیک

ایرادات متداول لباسشویی پاکشوما و عیب یابی

در صورتی که دانش لازم و تجربه کافی در خصوص عیب یابی لباسشویی ندارید پیشنهاد می کنیم با کارشناسان ما تماس بگیرید و از کمک افراد متخصص بهره مند شوید. همچنین رعایت اصول ایمنی در هنگام تعمیر الزامی می باشد. در ادامه به بررسی ایرادات لباسشویی پاکشوما و رفع عیب آن می پردازیم.

خاموش شدن نمایشگر و برد الکترونیک

ابتدا از برق پریز و دو شاخه اطمینان حاصل کنید در صورت روشن نشدن لباسشویی برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر خدمات تعمیر تحت پوشش این مرکز

برنامه‌های شستشو ماشین لباسشویی پاکشوما

برنامه شستن حوله

  • برنامه DUVET را انتخاب کنید.

دکمه تخلیه آب ماشین لباسشویی پاکشوما

  • لباسشویی را روشن کنید و قبل هرکاری دکمه SPIN و سپس START را فشار دهید.

ریست کردن لباسشویی پاکشوما

  • لباسشویی پاکشوما با هربار خاموش و روشن کردن به طور کامل ریست می‌شود.

خودشویی ماشین لباسشویی پاکشوما

  • بهتر است هر شش ماه این کار را انجام دهید.

هنوز پاسخ خود را دریافت نکردید، سؤالتون رو در قسمت نظرات بپرسید و جواب خود را از کارشناسان ما بگیرید.

این پست دارای 10 نظر است

  1. مسعود محمدی

    لباسشویی قفل کرده درش باز نمیشه.

    1. بردیران الکترونیک

      سلام. به مدت 5 دقیقه از برق لباسشویی رو خارج کنید.چنان چه درب باز نشد مشکل قفل دارد.

  2. Pegah

    سلام ماشین ظرفشویی پاکشوما گرفتم برای نصب با چه شماره ای باید تماس بگیرم؟

    1. مهندس چناری

      سلام بدون هیچ پیش شماره ای با شماره 4 رقمی 1608 تماس بگیرید.

  3. علیرضا

    سلام وقت بخیر
    خسته نباشد هزینه تعمیر شیر برقی چقدمیشه
    داخل لگن ماشین (پاکشوما)آب جمع میشه
    تشکر

    1. مهندس چناری

      سلام با توجه به تغییرات و به روز بودن قیمت ها و کیفیت های مختلف شیر برقی برای اطلاع از قیمت دقیق با شماره 09152008228 تماس بگیرید.

  4. افضلی

    سلام لباسشویمون بعد دو روز که خواستیم لباس بشوریم دیدیم داخلش اب وایستاده مشکلش چیه چقدر هزینه داره ممنون

    1. مهندس چناری

      سلام شیر برقی لباسشویی شما که وظیفه قطع و وصل آب را دارد خراب شده و باید تعویض شود برای اطلاع از قیمت های به روز با شماره 09152008228 تماس بگیرید.

  5. امیرصاحبکار

    سلام لباسشویی 7 ک پاکشوما خریدم باکی بایدهماهنگ کنم برای وصل وامضاومهرگرانتی
    باتشکر صاحبکار

    1. مهندس چناری

      سلام بدون هیچ پیش شماره ای با شماره 1608 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره رایگان

منتظر نمانیدد! تماس بگیرید و راه حل فوری و ایراد دستگاه خود رو بپرسید.

تلفن تماس: 9584 200 0915

تلفن تماس: 8017 3661 051