نمایندگی هیمالیا در مشهد | خدمات مرکزی

5/5

بردیران الکترونیک مرکز خدمات سرویس و تعمیر نمایندگی یخچال هیمالیا در مشهد می باشد. با تماس با شماره های زیر و اعلام خرابی یخچال تا پایان تعمیرات آن همراه شما هستیم.

با استفاده از واتساپ در هر ساعت از شبانه روز می توانید عیب و ایراد یخچال هیمالیا خود را ارسال نموده و از خدمات مشاوره رایگان گروه پشتیبانی تعمیر یخچال هیمالیا بردیران در مشهد، بهره مند شوید. جهت دریافت خدمات حضوری در کمترین زمان ممکن تماس بگیرید. این مرکز دارای واحد تخصصی تعمیرات برد الکترونیک یخچال هیمالیا با ضمانت کتبی حداقل 180 روزه می باشد.

درباره ما (بردیران الکترونیک)

به دنبال خلق بهترین تجربه مشتری مداری در زمینه تعمیرات لوازم خانگی شما هستیم.

بردیران الکترونیک با کسب مجوز رسمی از اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی و الکترونیک به شماره صنفی 0466861 در تمام مناطق مشهد ارائه دهنده خدمات تعمیر می باشد. آدرس شرکت سیدرضی 28 پلاک 10. تمامی خدمات و قطعات این مجموعه دارای ضمانت نامه کتبی و رسمی حداقل 6 ماه با مهر شرکت می باشد.

نمایندگی هیمالیا مشهد ارائه دهنده بهترین خدمات (حرفه‏ ای، منصفانه، صادقانه)

بردیران ارائه دهنده تمامی خدمات پس از فروش و سرویس نمایندگی هیمالیا در مشهد می باشد. این خدمات را در ایران با نام نمایندگی یخچال هیمالیا می شناسیم. تعمیرات تمامی یخچال های هیمالیا در مشهد را از ما بخواهید. در هر منطقه از شهر مشهد و حتی حومه شامل طرقبه و شاندیز تکنسین های بردیران همراه و در کنار شما بابت تعمیر یخچال هیمالیا در محل می باشند.

نمایندگی یخچال هیمالیا در مشهد

عیب یابی و تعمیرات یخچال هیمالیا خود در شهر مشهد را با خیال راحت به ما بسپارید.

شماره تماس
0814 809 0915

چرا بردیران الکترونیک را برای خدمات نمایندگی یخچال هیمالیا در مشهد انتخاب کنیم؟

مشاوره و عیب یابی تلفنی رایگان و آگاهی کامل از فرایند تعمیر (عیب یابی از راه دور!)

کارشناسان بردیران متخصص نمایندگی یخچال هیمالیا در مشهد آماده پاسخ گویی به صورت تلفنی و یا آنلاین برای رفع عیب یخچال شما می باشند تا در مرحله اول در صورت مشکل جزئی دستگاه اقدام به رفع عیب آن نمایید. در صورت نیاز به حضور تکنسین برای تعمیرات هیمالیا بعد ثبت پذیرش در کمتر از یک روز متخصصین ما بعد هماهنگی با شما آماده حضور و عیب یابی در محل می باشند. با توجه به تجربه بالای پرسنل بردیران با اعلام عیب دستگاه خود می توانید به صورت کامل از جزئیات روند تعمیر یخچال از قیمت تا مدت زمان و نحوه تعمیر و سایر موارد به صورت کامل آگاه شوید.

تیمی متشکل از تکنسین های متعهد، باتجربه و کارشناسان الکترونیک (تخصص همراه با تعهد)

همواره سعی ما بر این بوده است با بهره گیری از تعمیرکاران متخصص و همچنین متعهد تجربه موفق و خوشایندی بابت تعمیرات یخچال هیمالیا شما رقم بزنیم. تمامی سرویس کاران هیمالیا این واحد با شرکت مستمر و منظم در کلاس های آموزشی تخصصی مجموعه بردیران آماده تعمیرات تمامی مدل های یخچال هیمالیا در مشهد می باشند.

این برند با کسب مجوز رسمی از اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی و الکترونیک به شماره صنفی 0466861 در تمام مناطق شهر مشهد فعالیت می نماید.

پاسخ گویی شفاف و دقیق مراحل تعمیر (مشتری مداری واقعی از گفتار تا عمل!)

قطعا یکی از دغدغه مشتریان بعد خرابی یخچال هیمالیا این می باشد که حدود هزینه و مدت زمان تعمیرات به چه صورتی می باشد؟ و یا این که یخچال ارزش تعمیرات دارد؟ بله، پاسخ دقیق تر خود را با اعلام نوع دستگاه می توانید به صورت تلفنی از کارشناسان ما دریافت کنید. اعتقاد داریم از مسلم ترین حقوق مشتری قبل سفارش تعمیرات آگاهی کامل و شفاف از قیمت و شرایط دقیق تعمیر می باشد تا در حین انجام کار در عمل انجام شده قرار نگیرند. تمامی موارد شامل قیمت، مدت زمان، نحوه تعمیرات و گارانتی خدمات انجام شده به صورت شفاف به شما اعلام شده و از ابتدا سفارش تعمیر تا پایان تعمیرات بر عهد و قول قرار و صحبت اولیه خود با شما هستیم.

تعمیرات برد به صورت مستقیم و بدون واسطه (کاهش قیمت ها، افزایش سرعت و تضمین کیفیت)

اگر برد یخچال هیمالیا شما آسیب دیده باشد تمامی تعمیرات آن به صورت کاملا تخصصی در واحد تعمیرات برد این مرکز به سرپرستی کارشناس الکترونیک انجام می پذیرد. با توجه به تجربه چندین سال و تعمیرات برد یخچال هیمالیا سفارش مشتریان و همکاران و سایر نمایندگی های منتخب هیمالیا در سرتاسر ایران و نه تنها در مشهد. و استفاده از قطعات اورجینال به شما به طور قطع و یقین تضمین می دهیم برد تعمیر شده در مجموعه بردیران به مانند بردی نو و آکبند برای شما قابل استفاده خواهد بود.

هزینه های منصفانه و مشخص

تمامی قیمت ها مشخص و مقطوع بوده و از ابتدای عیب یابی و تا انتهای تعمیرات ثابت می باشد. باور ما بر این است قبل انجام کار مشتری باید از تمام ابعاد کار به صورت کامل آگاه باشد و این آگاهی فقط با تجربه و تخصص بالای پرسنل بردیران برای مشتری قابل بیان می باشد. هزینه خدمات بعد پایان کار و رضایت کامل شما از نحوه تعمیرات دریافت خواهد شد.

تامین و تضمین اصالت قطعات مورد استفاده، ارائه فاکتور و گارانتی کتبی خدمات

تمامی قطعات مورد استفاده در بردیران الکترونیک اصلی و فابریک شرکتی بوده و بدون هیچ قید و شرطی دارای گارانتی معتبر و کتبی می باشند. مدیریت بردیران به سبب اطمینان از عملکرد کارشناسان خود و قطعات مصرفی و همچنین نحوه تعمیرات برد هیمالیا، تمامی عملیات اجرا شده به دست کادر فنی خویش را گارانتی می نماید و به شما همشهریان مشهدی این اطمینان را می‌دهد که خدمات ارائه شده از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار باشند.

امانت داری مجموعه بردیران الکترونیک

بردهای الکترونیک و سایر قطعاتی که به صورت امانت بابت تعمیر یخچال هیمالیا شما به مجموعه آورده می شود دارای کد یکتا بوده و بدون هیچ نگرانی برای شما تضمین می کنیم در حفظ و نگه داری لوازم شما تا تعمیرات نهایی کوشا باشیم. رعایت موارد اصولی در هنگام جابه جایی و تعمیرات از اصول مهمی می باشد که در امانت داری لوازم مشتریان خود همواره نظر و تأکید داریم تا کمترین ایراد ظاهری و یا فنی برای لوازم شما ایجاد نشود.

نمایندگی یخچال هیمالیا در مشهد

هر روز ساعت 7 الی 23 پاسخ‌گوی شما هستیم.

09158090814

جهت درخواست مشاوره و یا پشتیبانی

تماس با نمایندگی یخچال هیمالیا در مشهد

برند هیمالیا از دیرباز تاکنون یکی از بهترین و با کیفیت ترین تولیدات در بین محصولات ایرانی بوده است. مهمان قدیمی و با اصالت آشپز خانه شما.

مدیریت بردیران الکترونیک

خدمات پس از فروش هیمالیا در مشهد

تخصصی ترین مرکز تعمیر یخچال فریزر هیمالیا و تعمیرات بردهای الکترونیک
  • تست و عیب یابی برد الکترونیک یخچال در منزل
  • تعمیر بردهای الکترونیک با گارانتی کتبی حداقل شش ماه بدون قید و شرط
  • استفاده از قطعات اصلی، با کیفیت و تضمین خدمات
بردیران الکترونیک

شرایط استفاده از خدمات پس از فروش هیمالیا مشهد

در صورتی که یخچال هیمالیا شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن اعتبار داشته باشد، می توانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی تعمیرات یخچال هیمالیا در مشهد در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید. کارشناسان فنی آموزش دیده ما در نهایت دقت و با صبر و حوصله آماده پاسخ گویی سؤالات شما در رابطه با خدمات نمایندگی یخچال هیمالیا مشهد می باشند تا بهترین و کوتاه ترین راه حل برای تعمیر و یا سرویس یخچال هیمالیا خود را به دست آورید.

خدمات پس از فروش هیمالیا مشهد

با بیش از ده سال ارائه تخصصی تعمیر یخچال هیمالیا مشهد همراه شما هستیم

در هنگام تعمیر یخچال هیمالیا و همچنین تعمیرات برد آن با دقت و ظرافت خاصی سعی بر این داریم که کمترین تغییرات متوجه دستگاه شده و تا حد امکان دستگاه و برد را به مانند شرایط اولیه و در بهترین حالت ممکن تحویل دهیم و با اطمینان خاطر بعد از تعمیرات یخچال هیمالیا خود از آن استفاده کرده و بی نیاز از خرید دستگاه جدید باشید.

شماره نمایندگی یخچال هیمالیا در مشهد

برای اطلاع از شماره تلفن نمایندگی یخچال هیمالیا در مشهد و استفاده از خدمات تعمیرات در مشهد با شماره های مندرج در سایت و یا از طریق واتساپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تعمیرات یخچال هیمالیا در مشهد با بالاترین کیفیت

با توجه با کاهش کیفیت قطعات و تحریم ها در چند سال اخیر به منظور جلوگیری از هزینه های اضافی و ناخواسته با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین قطعات و همچنین تکنسین های مسلط به تعمیرات هیمالیا به شما تضمین ارائه بهترین خدمات را داریم.

ارائه خدمات با کیفیت و با ضمانت به مشتریانمان حاصل بیش از ده سال کار و تجربه تخصصی در بالاترین سطح در ایران می باشد. تیمی جوان، متعهد، تحصیل کرده و به همراه کارشناسان تخصصی تعمیرات بردهای الکترونیک ارائه دهنده بهترین خدمات نمایندگی یخچال هیمالیا مشهد می باشند.

سوالات متداول شما در رابطه با تعمیرات یخچال هیمالیا در مشهد

پاسخ به این سوال ساده نیست با توجه به تنوع و ایرادات مختلفی که پیش می آید، با تماس با شماره های پشتیبانی مندرج در سایت و اعلام عیب و نوع یخچال پاسخ خود را به صورت کامل دریافت نمایید.

با تماس با شماره های مندرج در سایت و ثبت پذیرش تعمیرات و یا همچنین ارسال اطلاعات از طریق واتساپ می توانید با ما در ارتباط باشید و درخواست تعمیر یخچال خود را ثبت کنید.

در این مرکز تمامی مدل های یخچال تمام اتوماتیک درب از جلو تعمیر می شود.

ما خیلی از برندها و بردهای الکترونیک مشتریان و همکاران رو تعمیر می کنیم، جهت مشاهده آخرین نمونه سفارشات تعمیر و آموزش های فنی متنوع از کانال تلگرام بردیران دیدن فرمایید.

بردیران الکترونیک

ایرادات متداول یخچال هیمالیا و عیب یابی

در صورتی که دانش لازم و تجربه کافی در خصوص عیب یابی یخچال ندارید، پیشنهاد می کنیم با کارشناسان ما تماس بگیرید و از کمک افراد متخصص بهره مند شوید. همچنین رعایت اصول ایمنی در هنگام تعمیر الزامی می باشد. در ادامه به بررسی ایرادات یخچال هیمالیا و رفع عیب آن می پردازیم.

خاموش شدن نمایشگر و برد الکترونیک

از برق پریز دستگاه اطمینان حاصل کنید برای اطلاعات بیشتر با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

ارور و یا خطای F1

در صورت خرابی سنسور اواپراتور (محفظه تبخیر کننده گاز سرمازا) فریزر که وظیفه تعیین وضعیت دیفراست (برفک زدایی) قسمت فریزر به برد الکترونیک را دارد این خطا ظاهر می شود.

ارور و یا خطای F8

هنگامی که فن قسمت یخچال بنا به هر دلیلی نتواند بچرخد این خطا ظاهر می شود که می تواند به دلیل خرابی فن یا برد الکترونیک و یا حتی برفک زدن قسمت فریزر این اختلال ایجاد شود.

ارور و یا خطای H1

به دلیل خرابی المنت فریزر که وظیفه برفک زدایی و یا همان دیفراست را دارد این ارور ظاهر می شود.

ارور و یا خطای H2

این خطا به دلیل خرابی المنت قسمت سینی کف اواپراتور ظاهر می شود.

ارور C1

در صورتی که کمپرسور یا همان موتور الکتریکی یخچال فریزر هیمالیا شما بنا به هر دلیلی کار نکند که این عیب می تواند به دلیل سوختن موتور باشد که باید تعویض و یخچال فریزر هیمالیا شما مجددا شارژ گاز شود. همچنین در صورت خرابی برد الکترونیک و یا رله راه انداز قسمت موتور این خطا ظاهر می شود.

پیغام HFT یا HFE یا HFC

به دلیل اختلال در عملکرد برد الکترونیک یخچال و یا فریزر هیمالیا این خطا ظاهر می شود اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

علامت آچار

به دلیل خرابی یکی از قسمت های یخچال و یا برد دستگاه این خطا ظاهر می شود.

حروف اختصاری AL و یا DF

این حروف اختصار عملکرد صحیح دستگاه می باشد و ارور نیست.

حروف اختصاری AL و یا DF

این حروف اختصار عملکرد صحیح دستگاه می باشد و ارور نیست.
سایر خدمات تعمیر تحت پوشش این مرکز

پیشنهاداتی برای افزایش بازده یخچال فریزر هیمالیا و ماندگاری مواد غذایی

  • از گذاشتن مواد غذایی داغ داخل یخچال و ساید جدا خودداری فرمایید.
  • بهترین دمای توصیه شده یخچال 3 یا 4 درجه سانتی گراد و فریزر منفی 18 درجه سانتی گراد می باشد.
  • حداقل سالی یکبار قسمت موتور یا همان کمپرسور و کندانسور یخچال سرویس شود.
  • بهتر است درب یخچال و فریزر را به مدت طولانی باز نگذارید.
  • در صورتی که با پیغام خطا بر روی نمایشگر مواجهه شدید حتما با تلفن خدمات پس از فروش مندرج در سایت تماس بگیرید.

هنوز پاسخ خود را دریافت نکردید، سؤالتون رو در قسمت نظرات بپرسید و جواب خود را از کارشناسان ما بگیرید.

این پست دارای 34 نظر است

  1. ذاکر

    سلام فریز هیمالیا داریم که درجه18تنظیم شده ولی چندروزهست درجه اش متغیره از14الی21

    1. بردیران الکترونیک

      سلام وقت بخیر.برد دستگاه معیوب شده و نیاز به تعمیرات دارد.

  2. ناشناس

    سلام مدتیست فن فریزرصدا میدهد علتش چیست؟

    1. بردیران الکترونیک

      سلام معمولا فن قطعه مصرفی می باشد و بعد چندین سال کارکرد وایجاد صدا نیاز به تعویض دارد.

  3. طهماسبی

    سلام
    حدود ۳ماهه فریزر از دمای منفی ۱۵ درجه کم میشه وتا دمای منفی ۷یا۸ درجه بوق الارم میزنه بعد موتور فریزر روشن میشه وتا دمای منفی ۱۵ میرسه
    بعد دوباره میاد روی همین ۷ یا ۸درجه
    از برق هم به مدت ۲۴ ساعت کشیدم
    یک روزی خوبه دوباره همبن تکرار میشه
    مممون راهنمایی کنید

    1. بردیران الکترونیک

      سلام برد یخچال هیمالیا شما خراب شده و باید تعمیر شود.برای حضور کارشناس تماس بگیرید.

  4. رضا

    سلام نوع یخچال مدل تسلا دو ماهه خریدیم نمیدونم چرا صدا میده

    1. بردیران الکترونیک

      سلام برای استفاده از خدمات گارانتی نمایندگی رسمی هیمالیا با شماره 02643214000 پذیرش ثبت کنید.

  5. علی فرهمند

    سلام وقت بخیر
    دمای یخچال ۲۲
    فریزر ۰۰
    موتور کار می‌کنه اما یخ نمیکنه و گوشتها بحالت باز شدن یخش در اومده میشه راهنمایی کنید.؟

    1. بردیران الکترونیک

      سلام چون به صورت ناگهانی دمای یخچال فریزر کم شده نمی توان نظر قطعی داد که مشکل از موتور یا شارژ گاز و یا برد دستگاه می باشد.برای حضور تکنسین تعمیرات لطفا با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید.

  6. ناشناس

    سلام خسته نباشید، یخچال فریزر، موتور یکم کار میکنه بعد خاموش میشه،سرد نمیکنه

    1. بردیران الکترونیک

      سلام احتمال خرابی برد دستگاه وجود دارد.

  7. مهدی رزمی .نماز ۱۷ مشهد

    سلام وقت بخیر یخچال هیمالیا داریم دمای یخچال بالا میره که با خاموش و روشن کردن مجددا درست میشه علت آنرا میشه بفرمایید با تشکر

    1. بردیران الکترونیک

      سلام وقت شما هم بخیر.به احتمال زیاد برد دستگاه معیوب شده.

  8. حامد عشقی

    سلام وقت بخیر، فریزر هیمالیا داریم علامتAL میزنه ،و گاهی فیوز میزنه بالا،پریز و سه راهی رو هم تعویض کردم ،از یک محل غیر از آشپزخونه برق بردم ولی مجدد هم همین اخطار رو میده،

    1. بردیران الکترونیک

      سلام وقت شما هم بخیر باش.برد الکترونیک خراب شده و نیاز به تعمیرات دارد.

  9. عرفان سالاری

    سلام برای نصب یخچال باید حتما متخصص حضور داشته باشه یا خودمون هم میتونیم نصب کنیم؟

    1. بردیران الکترونیک

      سلام برای نصب اولیه و گارانتی حتما باید کارشناس شرکت بیاد.اما برای نصب مجدد لزوما نیازی به حضور تکنسین نیست.دستگاه رو بعد جا به جایی حداقل 8 ساعت بعد ثابت شدن بزنید به برق و همچنین از دیوار 10 سانتی متر فاصله بدهید.

  10. ناشناس

    با سلام جناب چناری بنده ی ماشین ظرفشوئی هیمالیا خریداری نموده ام بابت نصب و راه اندازی و تایید گارانتی مجموعه شما میتونن تقبل زحمت نمایند

    1. بردیران الکترونیک

      سلام وقت بخیر.لطفا با شماره 02643214000 پذیرش ثبت کنید.

  11. احمد

    سلام یخچال فریزر مدل Bmf480
    از سر شب خاموش شد فقد آلارم میزد و چراق بین درها روشن و خاموش میشد
    بهد از یک ساعت از بالای دستگاه صدای ترکیدن امد و کلا خاموش شد

    1. بردیران الکترونیک

      سلام متاسفانه برد سوخته و نیاز به تعویض دارد.

  12. جواد

    سلام قسمت بالای فریرز مدام یخ می زنه ودما پایین میاید وتایم زیادی یخچال روشنه

    1. بردیران الکترونیک

      سلام برای عیب یابی نیاز به حضور کارشناس در محل دارد.

  13. ناشناس

    سلام چگونه می توانم با روابط عمومی هیمالیا در تماس باشم ؟

    1. بردیران الکترونیک

      سلام وقت بخیر.با شماره 02643214000 تماس بگیرید.

  14. ناشناس

    سلام وقت بخیر من یخچال هیمالیا مدل امگا خریدم گفتن نصب رایگان هست ولی این پیامی که از طرف شرکت اومده
    گفته شده هزینه 45 هزار تومان گرفته میشه و خارج از محدوده به ازای هر کیلومتر 3000 اضافه میشه چطور پس گفتید رایگانه؟

    1. بردیران الکترونیک

      سلام.متاسفانه اکثر اوقات فروشنده ها به طور شفاف صحبت نمی کنند.برای راه اندازی یک یخچال تازه خریداری شده دو هزینه شامل نصب و ایاب و ذهاب وجود دارد.و هزینه نصب اولیه گارانتی برای تمام شرکت ها و برندها رایگان می باشد.ولی لزوما هزینه ایاب و ذهاب رایگان نمی باشد.

  15. محمد

    سلام مدت سه ماه که یخچال فریزرم صدای باز بودن درب از خود درمیاره با اینکه در بسته هست و درجش تا میخوام ببرم ۱۶ خودکار برمیگرده رو ۶ یا ۷ فریزش نمیبنده و نزدیکه موادم خراب بشه و داخل یخچال قبل از اینا کشوو بالایش یخ جمع میشد و اصلا نمیشه از اون کشو استفاده کرد دلیلش چیه

    1. مهندس چناری

      سلام وقت بخیر احتمالا مشکل دیفراست ناقص (برفک زدایی ناقص) یخچال باعث ایجاد این مشکل شده سنسور دیفراست و المنت و همچنین برد دستگاه باید تست و بررسی شوند.همچنین می توانید 24 ساعت دو شاخه یخچال رو از برق خارج کرده و دوباره از اون استفاده کنید .

  16. نیازی

    با سلام قطعات یدکی مثل درب فریزر از کجا میشه تهیه کرد؟

    1. مهندس چناری

      سلام وقت بخیر با شماره 02643214000 تماس حاصل فرمایید.

  17. محمدی

    سلام. چراغ یخچال روشن مانده و بوق باز بودن درب میزند. با اینکه در کاملاً بسته است. و درب یخچال افتادگی ندارد. مشکل کجاست؟

    1. مهندس چناری

      سلام به احتمال زیاد سیم کشی درب به نمایشگر دچار قطعی و یا اتصالی شده و نیاز به بازدید متخصص هیمالیا در منزل دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره رایگان

منتظر نمانیدد! تماس بگیرید و راه حل فوری و ایراد دستگاه خود رو بپرسید.

تلفن تماس: 0814 809 0915